Tomb Raider Underworld wil niet installeren. Het geeft aan dat het al is geïnstalleerd. Maar dat heb ik niet gedaan. Hoe moet ik hem installeren nou?

Dan wil ik het opstarten en krijg ik te zien dat ik het niet kan installeren. Het vakje is grijs. En als ik klik op afspelen dan gebeurt er niks. Weet iemand hoe ik het kan installeren? Ik heb ook alle bestandjes die er mee te maken heeft eraf gegooid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Kijk in je configuratiescherm of het daarin staat en gooi het weg. Of is het een 32bits spel dat je op een 64 bits machine wilt installeren. We zien dat installeren grijs is, maar de reden is voor mij althans onduidelijk. En wat doet het Installatieprogramma?