Ik weet wel 2 games die het hebben zoals skyrim daar kan je met een longbow en andere bogen op mensen schieten ik denk niet dat je dat bedoelt maar het is wel een leuk spel een andere is, Hunter een game die je online gratis mag downloaden! Je jaagt dan eerst met een geweer en later ook met pijl en boog. Ik heb geen idee of je dit bedoeld! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha skyrim is inderdaad wel leuk ik speel her wel maa dat bedoelde ik niet :)

Andere antwoorden (1)

Bij London 2012 kan je wel Boogschieten. Maar een spel die alleen bestaat uit Boogschieten is er volgensmij niet... (kan natuurlijk dat andere wel een weten..)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat spel heb ik al :)