wat is een goeie computer voor mij wat weinig geld kost en waar ik call of duty op kan spelen?

hoi ik heb een computer en die loopt om de 20 seconde vast en ik kan daar geen call of duty op spelen

weet iemand een goeie computer voor weinig geld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Een van deze systemen samen laten stellen en laten assembleren(in elkaar laten zetten) bij een pc-boer of internetshop

http://tweakers.net/reviews/2430/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-januari-2012-budgetgame-en-gamesysteem.html

Het systeem van 650 euro heeft de vorige generatie 2de beste singlechip videokaart van AMD erin zitten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zou er ook nog een SSD in laten zetten zoiets als dit:

http://tweakers.net/pricewatch/282240/crucial-m4-ct064m4ssd2-64gb.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTomaat is niet voor niets Goeroe van December. Zijn technology antwoorden zijn altijd spot-on !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen is de vrager er al vandoor, account opgeheven?
hier bij ons in amsterdam, zit budget computers, zij verkopen laptops en desktops voor een zacht prijsje.. tussen de 150-300 euro, zijn wel tweedehandse computers maar zijn nog in goeie staat ook verkopen ze nieuwe notebooks voor 200 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iedere prijsklasse is wel een pc of laptop te vinden.
ze zullen allemaal het spel wel draaien alleen als je het uiterste uit het spel wilt halen zul je toch willen investeren in een goede grafische kaart.
Een desktop pc is makkelijker achteraf te upgraden dan een laptop. mocht je later betere games willen spelen.

de Dell alienware game pc's zijn mooie en krachtige exemplaren. maar uiteindelijk bepaalt jou portemonnee de pc die bij jou past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een computer vast loopt dan is daar een reden voor.
Nu vermeld je niet welke cod je speelt, cod, coduo, cod2 of een van de nieuwere versies, alleen de laatste 2 versies kunnen een strain trekken op de pc, de oudere versies moeten prima lopen op eigenlijk elke pc.
Ik denk zelf om eerlijk te zijn dat je pc vol staat met rotzooi.
Download eerst dit programma eens, installeer het en werk dan de eerste TAB waar het programma mee begint, de selecties af.
De eerste TAB is veilig te gebruiken, dus je kunt veel dingen aanvinken.
http://www.piriform.com/ccleaner
(gratis)

Als je bekend bent met registers op pc's, dan raad ik je ten zeerste aan de overbodige entrees in het register door middel van de TAB (register) te verwijderen (dus oude sleutels, niet bekende bestanden etc etc) daar dit grote invloed heeft op de werking van de pc.
Pas op, als je nooit met een register hebt gewerkt, dan raad ik het je af dat te doen daar het je pc ernstig kan beschadigen als je niet weet wat je doet. Vraag in dat geval eens rond in de buurt of iemand het voor je kan doen.

Tevens zal het geen kwaad kunnen om deze 2 programma's eens te downloaden (beide gewoon de gratis versie kiezen). Voor dat je gaat scannen, ELKE KEER eerste updaten.
http://www.malwarebytes.org/

http://www.superantispyware.com/

Ook kan het inkijken van de logboeken op je pc een heel goed beeld geven waar het probleem zich voor doet.
Helaas vermeld je niet welke O/S je gebruikt, maar je kunt ze normaal vinden onder Configuratie - Prestaties en onderhoud - Systeembeheer.

PS: als je ccleaner gaat gebruiken, vergeet niet om alles mbt de browsers die je gebruikt aan te vinken en zekers alle log files te verwijderen (kijk wel eerst IN de logfiles wat het probleem is) daar logfiles mega groot kunnen worden.
En mijn laatste tip, schakel systeem herstel eens uit, wacht tot dat het systeem compleet klaar is (de pc verwijderd op dat moment alle entrees van het systeem herstel) en schakel daarna wederom systeem herstel in.
Systeem herstel kan vele GB's groot worden en daar voor een grote invloed hebben op de pc en de werking er van.

Vergeet trouwens ook niet om je video drivers te updaten.