Hoe kan je GTA IV (gedownload van Steam) in administrator modus launchen?

Ik heb GTA IV gekocht van Steam en elke keer dat ik hem gewoon opstart geeft hij een foutmelding over dat ik windows vista heb en dan ik service package 1 moet downloaden, maar ik heb windows home premium en ik heb service pack 1. Ik weet dat als je de game als administrator opstart dat het probleem dan verholpen is. (En ja: ik heb al op google gezocht.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Rechterknop - starten als administrator.
Als dit niet binnen het steam platform zelf lukt, kan je nog altijd zoeken naar de path waar het spel geïnstalleerd is en daar rechterknop op de .exe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt Steam ook een snelkoppeling op je bureaublad laten zetten zodat je niet steeds door al die mapjes hoeft te zoeken. Rechtsklik daarvoor in je library op je game en kies "Create desktop shortcut".
of steam uitvoeren als administrator en het in steam openen.