In wanneer of in welke update komt redstone voor minecraft PE?

In welke update komt er redstone in minecraft PE? en wanneer is dus update dan? En weten jullie misschien wanneer update 0.9.0 uitkomt? En wat komt er dan allemaal in? Ik verheug me er namelijk al lang op.

Toegevoegd na 3 minuten:
In welke update komt er redstone in minecraft PE? En wanneer is die update dan? En weten jullie misschien wanneer update 0.9.0 uitkomt? En wat komt er dan allemaal in? Ik verheug me er namelijk al lang op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Redstone is er al in minecraft pe, maar je kan het pas echt gebruiken in latere updates. Redstone functies zijn gepland voor versie 1.1.0 of later.