Als ik battlefield 4 koop in een doosje kan ik hem dan op meerdere pc spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
capthavoc
10 jaar geleden
Ik heb het donkerbruin vermoeden van niet
Die serie nummers worden vaak online gecontroleerd en gekoppeld aan je pc naam account etc omdat het om een online game gaat
vaak heb je ook nog steam of zo nodig etc
De kans is wel dat je de single player offline mappen kan spelen ?
maar ik geef je weinig kans, eenmaal het serie nummer ingevoerd op 1 pc werkt het meestal niet meer op een andere pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steam games kan je juist op elke PC ter wereld spelen, online games kan je over het algemeen overal spelen met je login. Dat is juist het mooie van logins (zowel op steam/origin als met online games). Je vermoeden is dus waarschijnlijk onjuist.

Het beste antwoord

Als battlefield 4 hetzelfde regeld word als met battlefield 3, dan als je de online wil spelen, heb je een origin account nodig, daar word ik jouw online cd-code aan gekoppelt.... Dus als je ergens inlogt op origin, maakt niet uit welke pc.... Dan zal u het spel kunnen opstarten, zonder cd... Maar pas op! U kan niet tegelijk ingelogd zijn, dus als u samen met een vriend met 1 cd code wil spelen, dat is helaas niet mogelijk.

Dus mijn conclusie:
-u kan het niet tegelijkertijd spelen op meerde pc's.
-u kan het wel op elke pc (met origin) spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel!