Waarom haal ik maar 20-30 fps als ik Skyrim speel?

Ik heb het idee dat dit wel een stuk hoger kan. Iemand ideeën hoe ik dit voor elkaar krijg?
Ik speel wel op een laptop met de kabel erin..
Mijn specificaties zijn:

Processor: Intel Core i7 2.30 Ghz
Ram geheugen: 6 GB
Videokaart: AMD Radeon HD 7670M

Toegevoegd na 10 minuten:
Processor toevoeging: Intel Core i7-3610QM

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ghz zegt niks, je kunt beter de naam van je processor neerzetten..

Antwoorden (1)

Je videokaart is maar een mainstream kaartje, als je dan op een hoge resolutie en op medium-high settings gaat spelen zal je geen hoge framerate halen. Met een 7850 of een 650ti zal je al een stuk betere prestaties krijgen.

Toegevoegd na 30 minuten:
Zie trouwens dat het een laptop is, dan zit je vast aan je videokaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik maar het probleem is dat ik op zelfs op de laagste settings hetzelfde framerate haal als dat ik op de ultra settings ga.. beetje raar toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+video chipsets ondersteunen games niet net zo goed als desktop(normale) chipsets. Wil je echt lekker gamen op een laptop betaal je al gauw 30-40% meer dan wat je voor een desktop qua prestaties betaald.