Waarom doet mijn mod tools gta iv het niet?

Hey Hey, ik zit met een probleempje..

Ik ben totaal niet van de computer en spelletjes!!
Maar nu ben ik sinds kort toch weer helemaal verslaafd aan Gta iv
(pc game)

Ik begreep dat er nu ook mod tools bestaan,
Geschrikt voor gta iv, zo kan je b.v. je auto en functie veranderen in politie agent.

Dit lijkt me wel kikken, aangezien ik real live sinds kort ook bij de vrijwilligers politie zit.

Alleen is er nu een probleem, Ik weet absoluut niet hoe dat allemaal in z’n werking gaat.

Ik heb net op ?......? website een Police mod tool gedownload, Maar hoe nu verder?

Als ik nu het spel weer in ga, Dan is er niks veranderd?

- Ach, Ik ben blond,
Mvg."

Met vriendelijke groet,

Het moderatieteam van Goeie Vraag

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo, pannelatje,
Ik denk dat je LCPD:FR hebt gedownload. Zo niet dan raad ik die zeker aan.

Stap 1: Downloaden

Stap 2: Ga naar je GTA IV mapje. Dus ga naar C:\Program Files (Als er ook een x86 van program files is moet je die hebben) Zoek in die map naar rockstar games. open die map en je ziet het mapje GTA IV. Selecteer die mapje ( 1 keer met je linker muisknop er op klikken) en klik op je rechter muisknop. ga naar eigenschappen en haal de Alleen lezen vinkje weg.

Stap 3:
Ga naar de plek waar je je mod gedownload hebt en voer het uit als Administrator (Mod selecteren, Rechter muisknop klikken en als administrator uitvoeren)

Stap 4:
Volg de instructies op het scherm.

Stap 5:
Klaar.

Als je een mapje niet kan vinden of als je niet kan kiezen als administrator uitvoeren of andere problemen. stuur me maar een mailtje. Ik kan je ook helpen via team viewer.