Ik heb een nieuwe headset, als ik een video opneem met fraps hoor je geruis, hoe kan ik dat verminderen?

Ik heb net een nieuwe logitech en ik heb fraps en als ik dan opneem met fraps dan hoor je allemaal geruis erdoorheen maar met skype werkt die wel heel erg goed, hoe kan dit en hoe kan ik het verminderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het uitgangssignaal van uw voorversteker is te laag en het volume van uw headset staat te hoog.
Dus volume van uw versterker verhogen en van uw koptelefoon naar beneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu in mijn taal please
Blazen in de microfoon helpt vaker.