waar kan ik het spel monster mix uit 2003 kopen of downloaden?

Het is een spel over een jochie dat in een lab terecht komt en in een monster wordt veranderd. Hij moet dan uit dat huis zien te komen door spullen te zoeken om de eindbaas te verslaan. Heb het spel wel gezien op bol.com, maar daar is het niet te koop. Het spel is uit 2003 en ik vond het vroeger heel leuk, maar kan het verder nergens meer vinden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Blijkbaar is het niet uit 2003 maar zelfs nog van daarvoor.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kans dat zulke oude games nog optimaal werken op een modern systeem is klein. Wellicht koop je dan een product die niet meer goed werkt.

Antwoorden (1)

Downloaden is geen optie omdat het illegaal is. Je kan het wel overal vinden.
Kopen kan bij Intertoys, Bartsmit, Game Mania etc.
Ik weet zeker dat één van die winkels het wel verkoopt. Als je in geen van de winkels het spel kunt vinden, dan zou ik toch wel naar Marktplaats gaan. Tweedehands, maar het is én goedkoop én de enige plek waar je het kunt vinden.