Van GTA V is nog geen demo beschikbaar. Wellicht dat je wel kans hebt dat er meer informatie en beelmateriaal beschikbaar komt tijdens de aankomde E3 (11 tot 13 juni in Los Angeles, Amerika). Er is misschien ook een kans dat Rockstar op First Look staat dit jaar, wellicht is er dan ook GTA V materiaal beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze moment inderdaad nog niet.
Als je het spel op je pc wilt spelen zul je ook nog even langer moeten wachten
dan tegenover de ps en xbox spelers.