ik heb een probleem ik wil texture packs in dat mapje van minecraft steken maar dat mapje bestaat volgens mijn computer niet wat moet ik doen ?

a

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan dat niet vinden

Antwoorden (3)

http://m.goeievraag.nl/vraag/303365?from=www

Kijk even bij deze ^^
Ik hoop sat je het vind!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de map 'resourcepacks' wel bestaat, doe het daar in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Windows hebt ga je naar start of je drukt op de Windows toets op je toetsenbord
Dan typ je in %appdata% en dan druk je op enter nu kom je in het mapje Roaming daar staat een map .minecraft daar druk je op en vervolgens ga je naar het mapje resourcepacks LET OP niet resources en daar zet je het mapje in als het een zip bestand is moet je het uitpakken

ik hoop dat je er wat aan hebt als het nog niet lukt laat het dan ff weten oke????