Hoe maak ik een goede (gratis) YouTube gamekanaal?

Ik heb wel verstand van games enz. maar ik wil graag filmpjes maken ZONDER er geld voor te betalen. Mischien hebben jullie tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

Gewoon beginnen en promoot je kanaal! Begin gewoon en vertel het wat vrienden, zorg dat hun het ook aan hun vrienden vertellen, na een tijdje maak je een facebookpagina, zet het op je twitter, moedig mensen aan er over te vertellen of een vriend/vriendin met een blog om er over te schrijven en heb er plezier in! Hou vol en wie weet kom je er al en na een tijdje kan je er zelfs geld voor krijgen als je het goed doet! Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maak veel reclame games die je speelt, vertel het je vrienden, etc etc etc
voor dingen waarmee je praat met andere zou ik skype nemen en om te filmen bijv (gratis) camstudio.

zodra je begonnen bent komt het wel
tip: maak banner op bannermaken.nl kan wel helpen anders kan ik het wel doen.

succes!
(het kan trouwens nooit helemaal gratis zijn, je moet altijd nog de game kopen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan je helpen, als je geen HD PVR/Roxio/... (capture card) hebt, dan kan je video's renderren naar je Youtube account. (1. naar options gaan bij multiplayer, daarna link to youtube account en volg dan de stappen).
Daarna om meer subscribers te krijgen kan je deze site gebruiken : http://likenation.com/?ref=12400 op deze site kan je punten verdienen door mensen te subscriben en daarna weer punten uitgeven om jou mensen jou te laten subscriben. Het is echt simpel probeer het uit. Ondertussen heb ik al 170 subscribers. (http://www.youtube.com/user/ApolloTuber).
Veel succes !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. Maak een Youtube account aan (deze is altijd gratis)
2. Maak filmpjes met een camera en upload ze op je eigen kanaal

Hiermee heb je al gratis je eigen kanaal met filmpjes.

Als je aan veel subs wilt komen, probeer dan je kanaal zoveel mogelijk te promoten.
Dit kan op veel manieren!

1. Jou filmpjes via social media verspreiden.
2. Reclames achter laten op andere filmpjes.
3. Vragen of wat grotere kanalen jou filmpjes in hun filmpjes willen promoten
4. Reageren op andere filmpjes (zodat mensen jou kanaalnaam voorbij zien komen op elk filmpje wat ze kijken --> dan worden geïnteresseerden vanzelf nieuwsgierig en krijg je meer kijkers)
5. Via chatrooms op internet jou kanaal promoten
6. Desnoods kan je flyers ophangen!