Ben ik youtube partner ???

Er staat dat AdSense Is gekoppeld en is goedgekeurd ben ik nu partner
Zoja Verdien ik nu geld en hoe kan ik het innen zeg maar ( krijgen )
Zo nee wat moet ik nog doen om het wel te zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

een partnership kirjg je via youtube networks , ik ben zelf een gamer en heb een partnership van yeousch , das een youtube network

bij vlog filmpjes kan je een partnership van youtube zelf krijgen

maar als je geen bericht hebt gehad van youtube / google heb je geen partnership

je kan evengoed wel geld verdienen met youtube door adsense maar zoveel is het niet en je kan je statistieken kijken bij je youtube menu.

ze betalen naar paypal , bank , en nog een paar dingen.

als ik jou was zou ik een youtube netwerk zoeken (forums) wees actief post orginele videos en dan krijg je vanzelf een aanbod voor een partnership