Bij mijn sims 3 spel krijg ik de hele tijd een blue screen, wat kan ik hier aan doen?

Ik heb het nieuwe sims 3 spel op mijn laptop gezet (studentenleven) en sindsdien als ik het spel ga spelen een blue screen. Wat moet je doen om dat te voorkomen? of is er dan iets mis met het spel of mijn computer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee niet eerder, ik ga het proberen dankjewel

Antwoorden (1)

Het zou goed kunnen dat jouw probleem te maken heeft met je videokaart. Het kan zijn dat je de verkeerde videokaart hebt, of je videokaart heeft een update nodig. De Sims is één van de zwaarste PC spellen en je moet een goede videokaart hebben. Ik denk niet dat het met het spel te maken heeft.