Waarom werkt mijn videokaart gt520 met het spel ivalry medieval warfare niet goed ?

Ik heb een computer met een i7 processor 8 gb geheugen en een gt520 videokaart erin.
Met het spelen van chivalry medieval warfare moet ik de resolutie op 800/600 zetten daar het spel anders niet te spelen is namelijk schokkering.
Heb ik een andere videokaart nodig voor die spel ?

Mijn scherm kan iverigens 1920/1080 aan.

Graag uw mening/antwoord

Toegevoegd na 2 uur:
Update: 21-07-2014

Kan het zijn dat videokaart te licht is en zo ja welke is beter ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
9 jaar geleden
Probeer eens wat van de andere graphics lager te zetten, anti-aliasing en zo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
anti aliasing staat niet in rijtje video setting
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kunt toch wel iets van video settings aanpassen ergens? Experimenteer gewoon met dingen lager zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lager zetten betekent voor mij dat die kaart dat spel niet goed trekt. Dus ik denk dan maar nieuwe kaart zoals de nieuwe r7 265.
ik wil namelijk wel in hoge resolutie kunnen draaien.
Of zie ik het verkeerd ?

Antwoorden (1)

De 520 serie is een instap model, GTx6x zoals GT560 kan dit veel beter aan.

De GT 520 is een kaart die ik als hobby gamepcbouwer zelf niet snel zal pakken voor een gaming pc. Leuk voor een hd film en wat kleinere games, maar met een game zoals chivalry en zeker met de online mode is de kaart te langzaam om het allemaal te draaien

Alternatief koop als er een kaart gehaald wordt minimaal een 6, 7, 8, 9 serie. Minimaal 1 gig intern geheugen, de rest is termen als clock/processor snelheid en chipset structuur dus vergeet dat deel,..... die 6 tot serie 9 = gaming werkt namelijk bij Nvidia en Ati :)

Mijn advies kaart de Ati R9 270(x) of R9 290 beiden kaarten hebben voldoende kracht in huis en met een prijs van gemiddeld 140 voor de R9 270(x) en zo een 280euro voor de R9 290 is er in elk budget dus wel een goede te vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met deze kaart draait hier Battlefield 4 op 1920x1080 op bijna ultra Chivalry zal in HD ipv 800x600 ook geen probleem zijn voorzie ik.