is een nintendo16bits met mario bros en duckhunt nog wel leuk om te spelen?wil m kopen maar twyfel nog.kenners?

advies

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik vind het wel leuk, maar vooral omdat ik het als kind veel gespeeld heb. Inderdaad zijn de graphics natuurlijk niet te vergelijken met nu, maar het spelletje blijft hetzelfde.

Als je het niet leuk vindt, kun je het altijd weer verkopen toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan of je dat 'retro' gedoe leuk vind. Voor de gameplay en (mogelijke) nostalgie is het nog wel te doen, maar als je echt van mooie en haarscherpe graphics houd hoef je het niet te doen.

Let wel op dat deze games moeilijker zijn dan wat wij nu spelen.. ;)

Dus:

+Goede gameplay, vaak
+Nostalgie
+Moeilijk

-Lelijk beeld
-Mogelijk geen nostalgie
-Moeilijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan ook een wii kopen en dan deze spellen downloaden. Je hebt én iets van nu én nostalgie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben persoonlijk op meerdere vlakken dol op nostalgische objecten en heb zelf de 16bit ook nog staan. Zo nu en dan speel ik er nog op, net als op mijn oude SNES (Mariokart en MarioWorld3)

Je moet het niet doen om 'een avondje lekker te gamen', maar meer om gewoon eens lekker te kunnen kijken naar 'hoe het vroeger ookalweer ging'. Voor mij is het dan ook puur jeugdsentiment. Als je ernaast ook een moderne spelcomputer hebt (ps3, wii, o.i.d.) is het contrast ongelofelijk groot en mijns inziens tof om aan den lijve te ondervinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nou ook even de prijs erbij had gezegd zou een beter advies gegeven kunnen worden. Op zich is het namelijk best leuk om een nintendo 16bits te hebben. Zeker met mario bros erbij. Maar ik zou er niet veel geld aan uitgeven.