Als een browsergame vol zit met bugs waardoor het spel niet uit te spelen is, heb je dan recht op iets (teruggave geld etc)?

Het is onmogelijk het eindspel af te maken. Met de premium functies op zich is niets mis, maar aan de spelbeleving wordt niet meer voldaan. Ook wordt er op dit moment niet adequaat omgesprongen met het voorval.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het betreft Torpia in dit geval.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

(1) De exploitant biedt de gebruiker toegang tot de diensten en aanvullende diensten, zoals ze in de huidige versie beschikbaar zijn. De gebruiker kan geen aanspraak maken op vrijstelling of een composities nuttig voor een bepaalde toestand/ functionaliteit van de diensten en aanvullende diensten.

(2) De gebruiker is zich ervan bewust dat de exploitant de tot beschikking gestelde software die benodigd is voor het leveren van de diensten (zoals alle software) nooit volledig foutloos kan zijn. Van in gebreke blijven is dan ook enkel sprake als de speelbaarheid ernstig en door nalatigheid veroorzaakt gestoord wordt.