Ik heb vista en kan opeens geen spellenweb.nl meer spelen. Elke keer geeft hij aan java downloaden, maar dat is al gebeurd. Wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel Java de-installeren en opnieuw installeren, soms werkt dat.

Het beste antwoord

Na het downloaden inderdaad eerst installeren. Het kan ook nog zijn dat JAVA uit staat in je web browser.

In de eerste link staat beschreven hoe de installatie moet en in de tweede staat hoe je JAVA kan inschakelen. Deze voor verschillende browsers natuurlijk.

via de derde link kun je het testen

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, alles werkt weer

Andere antwoorden (2)

Controleer de beveiligingsinstellingen van de browser eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit ooit bij iemand mee gemaakt en die maakte steeds een klein foutje.
Stap 1 die je doet is het downloaden van de bestanden. Vervolgens krijg je een venster waar je op afsluiten kunt klikken maar ook een vinkje kunt aan vinken. Als je dat doet kun je inplaats van afsluiten op installeren klikken.