Wat is de prijscatagorie van een nieuwe pc die ARMA 2 aankan?

Exclusief beeldscherm, muis en toetsenbord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

500 tot 600 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
400 tot 500 (of450)!
Ja als je bij gamepc.nl gatt kijken wel! 500 tot 600 euro. Maar bij flexcomputer.nl heb je een computer van 470 (was eerst 412 die supergoed is voor die prijs. Je kan battlefield 3 op ULTRA SPELEN MET DAT DIENG!!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 400 eurootjes heb je al een leuk systeem dat het op minstens high kan spelen. JE moet NIET een pc in de winkel kopen of via een "gamepc.nl" site, want die zijn overpriced en slecht gebalanceerd.

Neem hier een kijkje om zelf een systeem in elkaar te (laten) zetten met een veel betere prijs/prestatie verhouding:
http://tweakers.net/reviews/2876/desktop-best-buy-guide-editie-januari-2013.html
Je kan bijvoorbeeld op www.azerty.nl de onderdelen uitzoeken en in elkaar laten zetten.
Ik hoop je hierbij genoeg geholpen te hebben!
Bronnen: