Waarom krijg ik in Minecraft de hele tijd de melding ''Bad login''?

Mn minecraft doet het niet, ik krijg de hele tijd ''bad login'' als ik in de browser speel. In de gedownloade minecraft doet hij het wel. Ik heb netjes 20 euro voor het spel betaald en niet illegaal gedownload.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hmm vreemd. Als ge het spel pas hebt gekocht kan het zijn dat uw account nog moet verwerkt worden.

Anderzijds kan het aan het spel zelf liggen. Probeer het is opnieuw te downloaden en instaleren.

Als het dan nog niet is opgelost zou ik gewoon is ff gaan vragen op de minecraft forums what het problem kan zijn, er zijn er vast wel meer mensen die met hetzelfde hebben gesukkelt.