ik zoek een leuke PC-game om te spelen, kent iemand een leuke, gratis game?

het MOET een gratis spel zijn (disc-games tellen hierbij niet mee)

ik zoek een leuke online of offline game maakt me niet uit, beetje leuke gameplay en niet te gek duur (ALLEEN alshet een disc is)
(als het online is MOET het gratis zijn)

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ben er bij vergeten te melden dat ik dan geen spelletjes site's zoek, dus geen spelletjes.nl, spele.nl spelbunker.nl, lapoo.com .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
2K

Het beste antwoord

Ik ben een tijdje verzot geweest op een spelletje bij Zylom.com.
Het heet 'Big Island Blends'.
Het is de bedoeling dat je cocktails maakt en uitdeelt en daar komen steeds meer stappen bij. Hoe meer je verkoopt hoe meer nieuwe apparaten je weer kunt kopen.
Ik vond dat zelf echt superleuk.

Daarnaast is het enorm oud, maar het blijft een all time favorite: Rollercoaster Tycoon. En dan de oudste versie. Die zijn tegenwoordig al voor 2,50 te koop bij V&D (is niet gratis, ik weet het-maar je hebt dan voor weinig geld een echt gaaf spel).

Ik voeg de link voor je bij van bol.com. Het is de bedoeling dat je een pretpark bouwt en dat je bepaalde doelen haalt voor een bepaalde tijd. Die spellen zijn zo uitgebreid en echt enorm gaaf!! Althans, dat vind ik dan. Ik kan natuurlijk niet weten wat je genre van spellen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Starbound! Super verslavend. Ik kan nu met mn mobiel even geen linkje geven. Maar google op starbound en het is de 1e hit. Misschien is iemand anders even zo aardig om de link in een reactie te zetten?!

Toegevoegd na 23 uur:
hier is ie dan:

http://www.addictinggames.com/starbound.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Open TTD (Open Transport Tycoon Deluxe). Het is een openbaar vervoer bouw spel wat je zowel alleen als online als in een besloten netwerk kunt spelen en ontzetten verslavend. En gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.freemmorpglist.com
Of op www.mmorpg.com kan je heel specifiek selecteren naar wat voor spel je opzoek bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas alleen op met de zogenaamd 'gratis' punten die je aangeboden worden, dit zijn gewoon telefoonscams die je beltegoedje leegtrekken...
Bron: harde ervaring van zoon afgelopen week.
Tetris, maar dan anders(-;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kies maar uit, allemaal gratis open source games:

Alle OS games: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open-source_video_games

OS games voor wondows: http://osswin.sourceforge.net/games.html

Aanraders zijn: open arena, alien arena, torcs, supertux, super marjo cronicles, battle for wesnoth

op http://sourceforge.net vind je er misschien nog meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
battlefield heroes is een leuke schiet game online en gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territority en Trackmania Nations Forever zijn een van de bekendste gratis spellen. De laatste is ook offline te spelen. Ik heb helaas geen link van return. Veel plezier!