Hang de elke haak aan een blok, recht tegenover elkaar. Leg dan op de grond daartussen de draad neer. Als je er nu overheen loopt komt uit de blokken waar de haken aan hangen een redstone-signaal(m.a.w: als er redstone naast ligt gaat het aan).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de 1e zin moet "de" natuurlijk weg.
doe twee van die struikeldraad apparaatjes tegenover elkaar en op elk blokje dat daar tussen zit doe daar een string van een spider
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oeps net iets te laat :)
2 tripwire hooks tegenover elkaar plaatsen, string ertussen en hopla! Een tripwire trap. Maar het is geen struikeldraad..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Struikeldraad is het Nederlandse woord voor Tripwire :)
Je hangt het op, twee blokken tegenover elkaar. dan doe je er web (string) tussen en je hebt een struikeldraad dan maak je met redstone het mechanisme verder af..