Kan je gegevens van een tweedehands Skylander (Wii) wissen en dus opnieuw beginnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Alle informatie zoals savegames en andere elementen uit een spel worden op de Wii-Console zelf opgeslagen. Het spel runt vanaf de CD-Rom en gebruikt de informatie die op jouw Wii staat. Ook dat met elkaar helpen maakt niets uit, als je niks van de ander accepteert zal je ook niet zijn spel krijgen. Ik weet zelf niet hoe dat elkaar helpen gaat omdat ik Skylanders niet heb. Maar als je elkaar niet helpt en gewoon je eigen Wii-Console gebruikt voor dat spel dan zal er niks misgaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De opgeslagen data staat op de wii van de ander, dus je hoeft niks te verwijderen