Hoe kan ik GTA SA aanpassen?

Ik zou GTA SA op de PC graag zo willen aanpassen dat ik op bepaalde plekkengeen verkeer kan laten rijden, wegafzettingen kan plaatsen en gebieden instellen dat als je er in rijdt zoveel sterren krijt.

MVG Anton van Beek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dan zul je die commands moeten opzoeken in de scripts die geschreven zijn. Die moet je dan veranderen of verwijderen. Je moet hiervoor veel verstand hebben van programma's en computers.
PS spellen worden zo gemaakt dat je ze maar op 1 manier kunt spelen. Dus verander je een dingetje kan de rest ook uitvallen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm, heb je nooit gehoord van mods? Die hoef je alkeen te downloaden en je hebt die resultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik weet wat het zijn. Maar dat is niet wat deze meneer bedoeld. Hij wil het spel veranderen, en verkeer op bepaalde plekken laten verwijderen. Met mods installeer je er alleen maar scripts bij!
gebruik deze site FPSbanana is heel goed virus vrij
ik gebruik het voor een spel namelijk counter strike source