Is simcity 5 ook voor mac

We hebben simcity 5 gekregen maar we willen het op de mac spellen kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt hem gekregen? Stop hem erin en kijken wat hij doet.....

Antwoorden (1)

Dat is momenteel onmogelijk. De Mac versie is nl. nog niet uit.
Als de game uitkomt, schijnt het wel mogelijk te zijn met de game die je nu hebt. Je krijgt schijnbaar zowel de PC als Mac versie met één en dezelfde sleutel. Zie bron.