Weet iemand de code voor de 4 zombie mappen voor call of Duty Black Ops PS3?

Toegevoegd na 1 minuut:
de vier zombie mappen van call of duty world at war, kun je nu ook krijgen in call of duty black ops, weet iemand die code? want die krijg je alleen bij call of duty black ops hardened of prestige.

Toegevoegd na 18 minuten:
ik bedoel dus niet de 3arc unlock code,
die had ik al ;)
daar krijg je de mappen vife en dead ops arcade mee,
maar ik bedoel de code, waardoor je de mappen:
der reise, nacht der untoten, enz uit call of duty world at war.

Toegevoegd na 25 minuten:
is die code bijvoorbeeld niet ergens los te koop? want bij de voorgaande COD edities, kon je uitbreidingen kopen in de winkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
Als je die codes wilt, moet je 1 van die spellen kopen. Die codes zijn eenmalig, ik denk niet dat iemand die gaat geven.

Antwoorden (2)

’3ARC UNLOCK’ Geen idee of dat juist is, ik googlede even.
"To unlock all zombie maps on Black Ops, simply break out of your chair (back buttons on controller) and head to the small computer again. Instead of inputting DOA, type in the following sequence ’3ARC UNLOCK’ (with a space in between). If you have done it correctly, you should see a message saying the cheat has been activated pop up on screen.

Head back to your chair and start up a zombie game, you’ll now see that all maps have been unlocked straight away! You can check out a video showing the process below if you prefer. Try it now and let us know if it worked for you. Have fun playing Five guys!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De codes voor die maps krijg je bij de hardened of de prestige edition.