Wat zijn de beste cheats voor sims freeplay?

Ik heb net sims freeplay gedownload maar ik heb steeds geld tekort. Ik kijk steeds op youtube voor cheats maar die werken steeds niet. Kan iemand misschien vertellen welke cheat het allerbeste is? Ik speel het op de ipad

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.6K

Antwoorden (1)

Om snel geld te verdienen in De Sims FreePlay kan je het beste je Sims laten werken in de carrière acteur of atleet en/of ze laten tuinieren. De opties uien (7 uren) of bonen (9 uren) zijn het meest geschikt. De zaadjes kan je bij de supermarkt kopen aangezien ze daar goedkoper zijn. Als je meerdere Sims 's ochtends de zaadjes laat planten, dan kan je 's avonds oogsten en opnieuw planten. De volgende dag kan je dat weer herhalen etc. Met veel Sims kan dat aardig oplopen zonder dat het je erg veel tijd kost. Vergeet ook niet om af en toe een Simdollarkiemplantje te planten zodat je met de loterij een extra bonus kan verdienen.

Andere mogelijkheden:
- Haal elke dag de geldbonus bij de brievenbus en bij de huizen van de stad op. Vooral als je Het Beroemde Simstad-bord tot het hoogste niveau hebt verbeterd (kans op geldbonus van 600 Simdollars) kan je hier elke dag best een aardig bedrag ophalen.
- Laat je oudere Sims meedoen met bingowedstrijden.
- Als je het Aarderijkdom (op het mysterieuze eiland) in ieder geval tot niveau 5 of hoger hebt verbeterd, dan zou je 10 Sims op een kavel continu paprika's (30 seconden) kunnen laten planten. Voor de geldbonus die het Aarderijkdom geeft maakt het namelijk niet uit hoe lang de interactie duurt, dus elke 30 seconden heb je per Sim kans op de bonus. Stel bijvoorbeeld dat de bonus 300 Simdollars is en je krijgt die elke 2 minuten. In 10 minuten verdien je dan met één Sim al 1.500 Simdollars en met 10 Sims dus al 15.000. Als je ook de geluksbron hebt gebouwd zal de kans hoger zijn om vaker een geldbonus te krijgen.
- Soms is er tijdelijk een voorwerp gratis. Met name als dit een duur voorwerp is, is het aan te raden om hiervan veel aan te schaffen. Nadat de actie voorbij is, kan je de voorwerpen verkopen. Je krijgt dan wel veel minder dan de oorspronkelijke waarde (10%), maar als je veel gratis voorwerpen opslaat dan kan je hiermee een aardig bedrag verdienen. Let op: Met deze methode vermindert wel je stadswaarde en daarmee je dagelijkse beloning. Op het moment dat je een tijdelijk gratis voorwerp aanschaft krijg je geen hogere stadswaarde, maar als je dit voorwerp later weer verkoopt dan gaat het wel van je stadswaarde af.. Hierdoor gaat je stadswaarde achteruit als je tijdelijk gratis voorwerpen later weer verkoopt.