Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik nadat ik minecraft gekocht heb voor op m'n laptop, hem ook op m'n tablet zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, je kunt hem op je tablet zetten.
Waarschijnlijk zal de app geld kosten, ligt eraan welk iOS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet de app dan opnieuw kopen. Ze zijn niet verbonden. En iOS is alleen van Apple. OS betekent operating-system
Minecraft voor de pc, xbox en op je tablet/mobiel zijn alledrie andere versies van minecraft. Je moet dus voor elk platform opnieuw betalen. Als je het dus voor je laptop hebt gekocht moet je het weer opnieuw kopen voor op je tablet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je miet het dan nog een keer kopen. Ik heb het ook op de Apple store gekocht en daar kost hij ongv. 5 euro maar daar zijn ze nog niet zover met de updates je kan bijvoorbeeld niet breeden, er zijn geen bats, slimes of nether creatures en je kan redstone niet gebruiken. Je kan wel met anderen spelen maar die moeten het spel dan wel op de Ipad hebben en jullie moeten allebei op de zelfde wifi zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding