is een oplader voor een xbox 360 handig of moet je gewoon batterijen er voor kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je iets meer informatie geven? Heb je het over de controllers?
Een xbox 360 kan je gewoon op het stopcontact aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
over de controllers Sorry dat ik dat niet zij'.

Antwoorden (2)

Dat ligt er aan wat jij wil, hier hebben we gewoon oplaadbare batterijen en er zijn genoeg apparaten in huis waar die dingen ingaan dus altijd ligt er wel een paar batterijen opgelaad en wel klaar.

Als je een oplader wil moet je wel zorgen dat je er twee hebt zodat je altijd eentje klaar hebt liggen.

Het is dus je persoonlijke voorkeur, ik zorg er voor om zoveel mogelijk universele dingen in huis te hebben (dus alles werkt hier op batterijen, de wii dus ook).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe vaak je hem gebruikt als je hem heel vaak gebruikt is het op de lange termijn voordeliger dan steeds baterijen te kopen en het is ook nog goed voor het milieu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk moet je wel met oplaadbare batterijen werken, wie koopt er nog gewone batterijen????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heeft het niet over baterijen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je nu?