Dat ligt allemaal aan jou als je zuinig ermee bent. Niet iedereen is er zuinig op dus die gaan na een jaar al kapot, ik zou zeggen doe er zuinig mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet zomaar te beantwoorden want dat ligt er ook aan hoe vaak het ding gebruikt wordt. Ik ken mensen die meerdere malen per jaar hun controller moeten vervangen zo intensief wordt er mee gespeeld.

Als het apparaat te snel stuk gaat heb je nog garantie of kun je aanspraak maken op een deel van de aankoopwaarde als het ding stuk gaat na de garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nog de oerversie van de arcade, die is al zeker 5 jaar oud, wel een extra koeler voor 10 euro erbij gekocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 jaar maar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of ouder weet t zo niet meer precies
maar zoiets zou t zijn denk ik, kocht hem tegelijk met het allereerste deel van asassins creed