Game Sims 3 uitgevallen: Nieuw huis gemaakt, bezig met nieuwe sim > uitgevallen: dus niet opgeslagen. Ergens had ik gelezen over je spel terughalen?

Ik had dus al een huis gemaakt(in een nieuwe wereld), en dan word hij altijd een soort van half opgeslagen. Nu start ik hem op en is die wereld er niet meer. Eerder heb ik een keer iets gelezen over dat je die niet opgeslagen dingen kunt terug halen uit een van de mappen van the sims 3, maar dat kan ik niet meer vinden. Weet iemand hier iets over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dat had ik vandaag ook. Heb je misschien dingen gedownload zoals voorwerpen, haar ect bij de website? Verwijder die dan, het zit vol met virusen en je spel gaat er van uitvallen. Suc6