Dat gaat niet. Je kunt je niet omkleden in Minecraft. Je kunt wel armor aandoen. Wat je ook kunt doen is je skin veranderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk in de war met skins. Mensen die minecraft gekocht hebben kunnen van uiterlijk veranderen door zelf een skin te tekenen of er een van internet te downloaden. Wat je misschien ook wel bedoelt is armor. Je drukt op 'e' en dan kom je in je inventory. Linksboven zie je je speler en helemaal links daarvan zie je vier vakjes. Daar kun je delen van armor in stoppen. Wat wel nieuw is in minecraft versie 1.4 is dat je leren armor kan verven. Zo kun je duizenden verschillende combinaties maken. Ik hoop dat dit je geholpen heeft.