Wanneer komt nuketown zombies uit? Voor de ps3. En waar kan ik deze kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Die zou er al moeten zijn vanaf 17 januari.
Eindelijk! Zo mag de aanstaande release van de Nuketown Zombies op PlayStation 3 en PC toch wel worden genoemd. De populaire map vol ondode gedrochten is al langere tijd beschikbaar op de Xbox 360 en komt vanaf 17 januari dus ook at long last naar de PS3 en computer. Treyarch deed deze aankonsiding in een niet mis te verstane boodschap op Twitter.

http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/nuketown-zombies-eindelijk-naar-ps3-en-pc/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je had hem ook al kunnen hebben als je hem ge pre-orded had. dan had je een specialen nuketown editie kunnen kopen.