Wat is een goed programma om je beeldscherm te filmen als je een spel speelt?? (Geen fraps)

Met fraps kan ik maar heel even filmen en met hypercam stottert het beeld met full screen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De reden waarom het stottert met hypercam komt waarschijnlijk doordat je pc het niet goed trekt. Je zou nog fraps premium kunnen proberen ook al wil je geen fraps. Of je zou je pc kunnen vervangen/upgraden.

Het beste antwoord

Er zijn heel veel programma's voor bijvoorbeeld:
Camstudio, hypercam, camtasia studio of snagit.

Dit zijn er een paar die ik zo weet maar als je gewoon
even bij google intypt: games opnemen met cam
Zul je vast op nog veel meer uit komen.
Succes! ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

WeGame.com - Hier kun je films die je maakt uploaden. Maar ze hebben ook gratis Windows software voor het maken van films tijdens het gamen op computer. start de software, launch je spel en klik op record.

Je kan filmpjes maken van Halo, World of Warcraft, Ages of Empire, Half Life, Grand Theft Auto, Wolfenstein, America’s Army en de meeste andere populaire games.

Andere game recording software.
Taksi
GameCam