Is een playstation plus abbonement geldig op elke playstation console?

Uit sites als mediamarkt en saturn komt dit niet echt naar voren. Er staat bij dat het een kaartje is om psn plus te hebben voor je ps3. Maar of deze nou geldig is voor de ps4... Of zijn er aparte kaartjes voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt me dat je een abonnement koppelt aan een account. Met welke console/handheld je dan online gaat lijkt me niet ter zake doen. Je koopt een kaart, activeert hem op jou account, daarna log je in op PS3 en je een potje Fifa 13 online op je PS3 logt uit, logt in op je PS4 en daarna een stukje MP BF4 op je PS4. Let wel dit is waar ik vanuit ga. Je met dan wel hetzelfde account gebruiken op beide consoles (als je ze alle twee hebt).

Antwoorden (2)

Playstation plus is alleen geldig voor jou account.
Dus heb jij een ps3, vita en ps4, is je playstation plus geldig op alle drie de apparaten.
Spellen kunnen (voor zover ik weet alleen op de ps3) door 4/5 andere gebruikers ook gespeeld worden, maar deze hebben dan geen playstation plus.
**En je krijgt elke maand minstens 4 spellen gratis die je kunt spelen zolang je abbo loopt;) dus je geld absoluut waard**
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je met jou playstation account inlogt op een playstation, dan is het playstation/plus account van toepassing. Je kan op elke playstation inloggen met je playstationaccount, dus uiteindelijk is het wel geldig op elke playstation maar dan moet je wel eerst even inloggen.