Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lagg bij Minecraft Hamachi server! Weet iemand een Oplossing?

Bij het joinen van een Hamachi minecraft server krijg ik erge lagg, ik krijg geen items als ik iets kapot maak, ik zie de andere spelers niet bewegen en blijf soms in het oneindigheid vallen. Andere spelers die hier in zitten hebben dit niet, de eigenaar heeft al craftbukkit en vanilla geprobeerd maar dat werkt ook niet!

Ik zie soms andere spelers wel bewegen maar het items krijgen gaat niet.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

baspieter100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

als dit jouw eigen sever is moet je mischien de max hoogte aanpassen in sever.propeties en anders heb je te sloom internet. dit heb ik zelf soms ook in hele druke severs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, Het zou zo kunnen zijn, zoals omit01 al zei, dat je een slome internetverbinding hebt of dat je een slome computer hebt. Als je een slome computer hebt dan kan je bij minecraft in de opties bij "video settings" dingen zoals de "render distance" of de "quality" kunnen aan passen en op het laagst zetten. Hierdoor ziet het spel er wel wat minder uit maar lagg je wel minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat de server meer ruimte (MB) nodig heeft. Dit kun je in het begin wijzigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding