Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik GTA4 niet spelen op windows 8?

Sinds ik windows 8 heb kan ik gta 4 niet meer opstarten. Als ik de CD in mijn laptop doe en gta4 probeer op te starten dat start hij niet op.. Ik heb ook geprobeert het als administrator uit te voeren maar dat hielp ook niet.
Andere games zoals minecraft die doen het wel...iemand die weet wat het probleem kan zijn? Want ik wil wel gta 4 spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat komt door je windows gta 4 is niet voor windows 8 gemaakt, want elke windows start spellen anders op! dat is het probleem, gta 4 is niet voor die windows en dat worden ze ook niet gta kan je pas weer spelen met een nieuwe versie van gta dat zou kunnen met gta 7 zou je weer kunnen spellen miss (let op de achter kant van de cd
hoes! want je videokaart moet naar wens zijn je windows en allees ik raad je aan om een nieuwen windows CD te koopen! (windows 7 raad ik aan 64 bit) jammer van dit probleem!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oow en minecraft is een klein bestand minecraft word altijd geupdate gta 4 word dat niet met een CD, jammer echt jammer van het probleem
Rechtermuisknop>Eigenschappen>Compatibiliteit.
Vink administrator aan en kijk in de lijst welke Windows je wilt kiezen. Kies de Windows die achter op de verpakking van je gta staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding