Waarom kan ik GTA4 niet spelen op windows 8?

Sinds ik windows 8 heb kan ik gta 4 niet meer opstarten. Als ik de CD in mijn laptop doe en gta4 probeer op te starten dat start hij niet op.. Ik heb ook geprobeert het als administrator uit te voeren maar dat hielp ook niet.
Andere games zoals minecraft die doen het wel...iemand die weet wat het probleem kan zijn? Want ik wil wel gta 4 spelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

dat komt door je windows gta 4 is niet voor windows 8 gemaakt, want elke windows start spellen anders op! dat is het probleem, gta 4 is niet voor die windows en dat worden ze ook niet gta kan je pas weer spelen met een nieuwe versie van gta dat zou kunnen met gta 7 zou je weer kunnen spellen miss (let op de achter kant van de cd hoes! want je videokaart moet naar wens zijn je windows en allees ik raad je aan om een nieuwen windows CD te koopen! (windows 7 raad ik aan 64 bit) jammer van dit probleem!)

Rechtermuisknop>Eigenschappen>Compatibiliteit. Vink administrator aan en kijk in de lijst welke Windows je wilt kiezen. Kies de Windows die achter op de verpakking van je gta staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100