ik kan wel internetten op mijn playstation 3 maar aanmelden op playstation netwerk lukt niet , wie weet wat ik daaraan kan doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al eens gekeken of je misschien updates had van je ps3 of playstationnetwork?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb de laatste updates
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zegt ie dan? Als je psn inlogt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt breedband internet nodig voor online gamen en dat heb ik niet met wifi

Het beste antwoord

Je kunt kijken wat je SSID toeganspunt is en wat het WPA/WPA2 wachtwoord is. (als je die hebt). Kijk anders op Youtube voor een uitleg. (De beste uitleg is misschien in het Engels.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt breedband internet nodig voor online gamen en dat heb ik niet met wifi