Waar kan je je online pas instellen op Ps3?

Hallo, we hadden onze online pas ooit ingevoerd op ps3, ging allemaal prima, maar nu was die er ineens af, de online pascode weten we nog wel, maar waar kan je die instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je inlogt op je PS3, Ga je naar Playstation network in het xmb (Hoofdmenu), klik je op accountbeheer. ergens staat er Codes inlossen ( of iets dergelijks). Hier kan je je code ingeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je de Playstation Plus code of voor EA pas of voor de Store?

Voor PS+&Store moet je naar de Store gaan en dan op code inwisselen.
Dit is een 12 cijferige code.

Voor de EA pas kan je een EA game starten en online spelen en dan vraagt hij het.

Succes