Hoe kun je kleding enzo verkopen bij de sims 2?

Als ik een eigen winkel heb bij de sims 2 voor pc en ik plaats kledingrekken, schappen met eten en zo'n mobielverkoopding dan krijg ik het probleem dat wanneer ik met een andere familie naar die openbare kavel ga ik het niet kan selecteren, dus ik kan er niets van kopen. Normaal gesproken kun je het aanklikken en dan staat er kopen en dan krijg je een nieuw scherm waarin je kunt klikken wat je wilt kopen, maar nu kan dat dus niet. Weet iemand hier raad mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

heb je wel een kassa??
die heb je wel nodig namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb wel een kassa, maar ik kan dus niet kopen selecteren op een kledingrek