ik zit ergens naast een jungle en zie ineens een huisje in het water met een ketel..... het huisje is van donkere houten planken en hout. Wat is dit?

Er staat een werkbank in, een bloempot met paddestoel, EEN KETEL en een werkbank..... Ik weet echt niet wat het is....
en ik weet niet waarom een ketel.... Het huisje staat met soort van poten in het water en is gemaakt van donkere houten planken en donker hout. De ramen zijn van een houten hek. Weten jullie wat dit is?

Toegevoegd na 6 minuten:
OP HET LEUKE SPEL MINECRAFT!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Verwarrende vraagstelling. Jij zit helemaal niet in de jungle, maar je bent een computerspel aan het doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht in eerste instantie ook aan een psychose!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de rubriek huis en tuin?????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oftewel je moet zeggen dat het over Minecraft gaat ;)

Antwoorden (2)

Dit is een huisje van een witch, dat is een nieuwe mob (monster). Pas op hij is in de buurt en hij kan poitions gooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Witchhut (heksenhut). Normaal gesproken (als je niet in peaceful speelt) zit er een heks in. Die moet je doden, en dan krijg je ingrediënten voor potions.

Dit kun je ook op de minecraft-wiki opzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij zit er nooit een Witch in en ikspeel altijd op normal