Waar zitten alle gouden eieren verstopt in het spel Angry Birds voor de iPod/iPad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.2K

Het beste antwoord

op dit forum. Wel in ut engels
http://ipad.forum2go.nl/angry-birds-golden-eggs-t6.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb 2 reacties gehad. De eerste link naar http://www.ipad.forum2go.nl
was meteen het goede antwoord :-)

Andere antwoorden (1)

1. In level 4-7 zie je een gouden ei als je uitzoomt. Raak het ei met een vogel om het level vrij te spelen.
2. Druk tijdens het spelen van een willekeurig level op pauze. Tik op het vraagteken en ga vijf schermen verder. Tik op het gouden ei om weer een level vrij te spelen.
3. Ga naar ‘episodes’ en zet het hoofdstuk van de ‘Golden Eggs’ in het midden van het scherm. Als je twee keer snel achter elkaar tikt op het zonnetje zal er een ei verschijnen.
4. Maak de strandbal in 2-2 kapot om een verborgen ei zichtbaar te maken.
5. Tik dubbel op de schatkist in 1-8 om weer een ei zichtbaar te maken.
6. Speel alle levels uit met 3 sterren om het moeilijkste ei te vinden.
7. Tik in het startscherm op de ‘i’. Onderaan de credits verschijnt het zevende ei. Tik hierop om hem op te pakken.
8. In 5-19 is het ei rechtsboven verstopt. Als je het level uitzoomt, kan je het ei raken met een vogel.
9. Speel episode 2 uit met 3 sterren voor elk level om het laatste ei zichtbaar te maken.

Maar zoals je daar ook kan lezen is de nieuwste update hierbij nog niet ingesloten.