Hoe kan je wifi doen op je wii? Kan je dan ook je teams updaten met fifa 11?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit gaat via je instellingen van de wii. Daar ga je naar verbindingen en maak je een nieuwe aan. Hij zoekt automatisch naar beschikbare netwerken. Je kiest je eigen vult het wachtwoord in en dan gaat ie verbinding maken. Dit kan even duren voordat ie hem gepakt heeft
Op je 2e vraag kan ik geen antwoord geven