Ik ben op zoek naar de nieuwste versie voor Bukkit 1.4. Heeft iemand deze al gevonden?

Hallo,
Vanmiddag is de nieuwste versie van Minecraft uitgekomen en ik heb voor mijn server de nieuwste bukkit nodig [1.4] Ik weet dat het bestandje er is maar na 2 uur googelen zonder resultaat besloot ik het toch maar ergens anders te vragen. Heeft iemand tips waar ik hem kan vinden of misschien nog beter een directe link?

Alvast bedankt,
Marit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zag dat het er wel al was, maar het is een dev build. Toen ik het wilde downloaden moest ik inloggen en ik heb daar geen account van, maar misschien als je een bukkit account maakt dat je het kunt downloaden. Ik zal de link nog ff zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bukkit niet kunnen vinden, maar misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.curse.com/server-mods/minecraft/craftbukkituptodate

Antwoorden (1)

Er is momenteel nog geen CraftBukkit 1.4.

Op deze site kun je volgen of er al een nieuwe versie komt:
http://dl.bukkit.org/downloads/craftbukkit/