wie weet een spel waar je een stad kan maken (heb ramacity en grepolis al geprobeert)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Tropico 4 is een leuk spel.
En Anno 1404, 2070 zijn ook mooie spellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Simcity, dat is een spel waarin je een eigen stad moet bouwen en beheren, de kas bewaken en zorgen dat er genoeg gewerkt wordt. er zijn verschillende delen.

daarnaast kun je dat op facebook spelen, dat is gratis

Toegevoegd na 41 seconden:
die variant op facebook is wel anders, ook meer gericht op het samenspelen met vrienden.

Toegevoegd na 6 minuten:
het wordt sowieso al moeilijk om een spel online te spelen, want dan kunnen ze niet telkens je voortgang opslaan. Als je het download kan de voortgang in tekstfiles opgeslagen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tribalwars Mooi spel je kan hier meer als 1 Kasteel
Je kant ze overnemen Van andere,
Je kan clans Maken,
Veel Upgrade,
Of je kan meschien een simulator broberen,
of minecraft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer minecraft SP is het is gratis en je kan ook creative dus je kan een paar honderd blokken gebruiken, en er staan ook veel filmpjes op Youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oja minecraft sp moet je downloaden maar op minecraft.net kun je gwn online spelen!