Wat is het verband in het verhaal tussen de vier 'shin megami tensei: persona' spellen?

Shin megami tensei: persona is een japanse rpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Amadea
13 jaar geleden
Probeer je vraag nog een keer in het Nederlands te stellen. Misschien kan dan iemand er antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
? Dit is toch gewoon Nederlands? Weet je niet wat een rpg is, Amadea? Google er eens op, er gaat een wereld voor je open... Wat zeg ik? Duizenden werelden!

Het beste antwoord

In Revalations: Persona elk teken is toegestaan ​​tot drie Personas hebben, meer krachtige Personas worden verworven door het fuseren van spell kaarten gekregen van vijandelijke demonen in de Velvet Room. Deze spreuk kaarten kunnen niet worden verkregen door te vechten demonen, maar in plaats daarvan moet de speler met hen te communiceren, een kenmerk van het spel deelt met games in de Megami Tensei reeks. [12] In beide Persona 2 games, summoning persona is vergelijkbaar met die van Openbaringen : Persona, zijn echter beperkt tot de uitrusting karakters personas volgens hun geheimen. Filemon transformeert ook de hoofdpersonen personas in meer krachtige versies. In Persona 3, zijn Persona opgeroepen door elk lid van de "Specialized Buitenschoolse Execution Squad" met behulp van een Evoker. [1] Elk personage Persona heeft ook een eigen set van sterke en zwakke punten en behoren tot een grote Arcana. [13] De hoofdpersoon van het spel is de enige in staat om meerdere Persona die geeft hem toegang tot een breder scala aan vaardigheden dan een ander karakter dragen. [13] Vanaf Persona 3 en verder, elke partij lid Persona zal een meer krachtige vorm te transformeren na het voltooien van bepaalde gebeurtenissen in het spel het verhaal met betrekking tot het karakter. De hoofdpersoon is uniek in dat hij kan uitvoeren meerdere persona's en schakelen tussen hen tijdens een gevecht, waarbij de speler toegang tot een nieuwe set van vaardigheden gelijk aan die van Persona 3