Welke spullen heb ik nodig voor game-YouTube filmpjes op te nemen?

Hallo allemaal,
Ik wil graag game filmpjes gaan maken op YouTube (denk aan cod 4, cod black ops minecraft) welke spullen heb ik allemaal nodig om te beginnen? Als je de spullen hebt vermeldt zouden jullie dan alstjeblieft ook even het merk en de uitvoering erbij zetten? Alvast bedankt!!! Ik speel trouwens op plastation 3 en minecraft speel ik op pc. Ook wil ik graag commentaar leveren bij het gamen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vet dat je dat gaat doen! Als je begint zou je dan pls je youtube naam willen zeggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heeey, cookie 2
leuk dat je er zo over denkt, heb je misschien ps3 en dan ook headset en call of duty, kunnen we misschien een keer samen spelen. :) en ik ben nog niet echt begonnen eigenlijk, ik zit nu meer de voorbereidingen te treffen.

Antwoorden (2)

Voor de ps3 kan ik je niet helpen maar voor de pc zal ik je "fraps" aanraden... Dit is een programma speciaal gemaakt om games op te nemen. Het heeft alles wat jij wil, dus opnemen van gameds + commentaar geven, en als je alles goed instelt dan neem je op in HD... Het enige nadeel is dat het niet gratis is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor je ps3 kan je de volgende spullen kopen. Het zijn wel Belgische sites, maar ik denk dat je ook zonder problemen uit Nederland kan bestellen. Het principe werkt als volgt: het zijn toestellen die je tussen je ps3 en tv in legt door middel van je HD/ video, audio kabel te verbinden met het toestel en daarna door te verbinden naar je tv.

Toegevoegd na 39 seconden:
Voor je pc kan je gewoon hypercam downloaden