Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

patch vinden voor dk2 op vista?

Ik heb de cd van dungeon keeper 2 hier liggen, maar die is niet voor op vista, weet iemand waar ik een patch kan vinden die gratis te downloaden is? want ik vind het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je al geprobeerd om het gewoon te installeren en daarna de compatibility mode aan te zetten? Of loopt de installatie al vast?

De link hieronder is een how-to voor de compatibility mode.

In het kort: rechtsklikken op het bestand of de snelkoppeling, en onder "compatibility" instellen welke windowsversie gebruikt moet worden.

Het werkt helaas niet altijd maar is de moeite van het proberen waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor het antwoord, ik heb nu de compatibiliteit veranderd, en geraak in het spel, maar als ik het start dan is het zwart in kotjes, bijna heel het beeld is zwart, is er een oplossing daarvoor?
Kimath
13 jaar geleden
Probeer dit eens: turn off "hardware acceleration" in the game options. Staat ook als tip bij het antwoord van rtf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i heb zelf het spel niet dus daar kan ik je niet echt mee verder helpen, maar de suggestie van Kimath klinkt zinnig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het gevonden en het werkt, heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

ik vond deze link voor je, hoop alleen dat je goed engels kan lezen...

Toegevoegd na 1 minuut:
In mijn link, staat tevens de link naar de patch wat jij zoekt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding