Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder ik sims 3 van mijn computer?

ik heb geprobeerd sims 3 op mijn computer te installeren maar kreeg een foutmelding. Er zijn nu wel al gedeeltes geinstalleerd en ik wilde het weer van mijn computer verwijderen. Als ik op sims 3 druk, staat er ook "sims 3 verwijderen" maar als ik daar op klik, vraagt ie naar mijn taal en gaat ie weer opnieuw installeren en krijg ik vervolgens weer een foutmelding.
Hoe kan ik het van mijn computer verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bij windows:

1. ga naar Startmenu > Configuratiescherm
2. klik op; 'Programma's'
3. kijk dan bij 'Programma Onderdelen'
4. klik op 'Een Programma Verwijderen'
5. dubbelklik op 'Sims 3'

en volg dan de instructies op het scherm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik bij configuratiescherm ben, zie ik geen programma's staan. Wel 'software'. Daar moet ik dan op klikken, neem ik aan? Dan staat er links "Windows onderdelen toevoegen of verwijderen" Maar daar staat de sims niet bij??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga je naar de map waar je sims heb geinstalleerd, en kijk of er een bestandje: 'Uninstall' het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry:
het = heet

Andere antwoorden (2)

startmenu -> instellingen -> control panel -> softwrae toevoegen / verwijderen sims aanklikken & verwijderen.

Toegevoegd na 46 seconden:
Als die daar niet staat: De folder op c: zoeken waar het deels in geinstalleerd is, en deze compleet deleten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou Revo Uninstaller kunnen gebruiken om het programma (eigenlijk de programmaresten) te verwijderen: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding